Menü Bezárás

Ezen az oldalon az O365 csomagajánlatai közül azokat gyűjtöttük ki, amik az üzleti hatékonyság növeléséért jöttek létre.

Hatékonyságnövelő csomagok

Az alábbi csomagok az üzleti hatékonyságot, a gördülékenyebb hétköznapokat hivatottak támogatni, ehhez biztosítanak eszközöket. Sok, apró komponensből állnak, de minden összetevő a gyors és egyszerű, cégen belüli és kívüli kommunikáció, fájltovábbítás, csapatmunka nyomvonalán lett kialakítva. Az ajánlatokat 4 nagyobb csoportba soroltuk a könnyebb kereshetőség okán.

1. Online szolgáltatás csomagok

Telepíthető Office csomag nélkül érkező online szolgáltatások, háttérrendszerek találhatók a csomagokban. Ez nem azt jelenti, hogy csak böngészőből lehet őket elérni, sőt, ha van 2013.as, vagy újabb Office-unk a gépen, azzal is tökéletesen együttműködik.

2. Office-ra fókuszáló csomagok

Ezekben a csomagokban tényleg nincs más, csak az (egy felhasználó számára) több gépre telepíthető Office csomag és személyes, 1TB-os tárhely. Egyéb, helyi rendszerekkel képes együttműködni, ahogy egy más forrásból származó Office csomag.

3. Online szolgáltatás + Office csomagok

Az előző két oszlop összessége, tehát online szolgáltatásokat és (egy felhasználó számára) több gépre telepíthető Office-t, valamint személyes tárhelyet is tartalmaznak ezek a csomagok, helyi rendszerrel való együttműködési lehetőséggel együtt.

4. Csomagok, kifejezetten mobilos felhasználóknak

Olyan személyek számára készültek ezek az ajánlatok, akik asztali gépen nem dolgoznak, csak a mobiljukon keresztül kapcsolódnak a céges vérkeringésbe. Leginkább az Online szolgáltatás csomagokhoz hasonlít az eszközkészlet, de a telefonjukra így is jut Office.

A csomagoknál szereplő árak tájékoztató jellegűek, hogy nagyságrendileg meg tudd saccolni a költségeket. Önállóan nem értelmezhetők, mert minden csomag mellé jár testreszabott támogatás is, így mindenképp egyedi árajánlat készül.

0. Minden csomagra érvényes tudnivalók

  • Az oldalon szereplő információk a részletesebb tájékoztatás jegyében íródtak, de még a közérthetőség szemüvegén át. Ha kevésnek érzed, olvasd el legrészletesebb, komponens szintű leírásainkat
  • Az O365 csomagok licencek formájában jutnak el a cégedhez
  • Egy cégnek egy O365 környezetet készítünk, ebbe kerülnek a licencek
  • Az O365-re saját domain (pl. cégnév.hu) irányítható, ha nincs, tudunk készíteni igény esetén
  • Minden O365 csomaggal létrejön egy céges “nyilvántartás”, globális címtár, vagy szakszóval Active Directory, ami a felhasználók, erőforrások és jogosultságok központi menedzsmentjét látja el
  • Az O365 helyi szerveres környezettel összeköthető
  • A felhasználók az O365-ön túl, akár a gépükbe is bejelentkezhetnek az email cím jelszó párosukkal (ún. Single sign-on)
  • Licencelési ökölszabály: minden embert licenccel kell ellátni, aki használni akarja valamelyik szolgáltatást. Minden mást (közös naptár, tárgyalófoglalás, berendezésfoglalás, csoport cím, közös postafiók) licenc nélkül meg tudunk oldani
  • A licenc a cég birtokába kerül, nem a személy tulajdona, tehát átruházható cégen belül
  • Adott személyhez több fajta licenc is rendelhető egyszerre
  • Cégen belül a licencek típusai keverhetők, tehát lehet 1 embernek a legnagyobb csomagja van, 5-nek közepes, 3-nak kicsi…
  • A licencek fizetési periódusa havi, vagy éves lehet, ami az árra nincs kihatással (nincs havidíj “büntetés”)
  • A licencek elszámolási egysége a naptári nap, így akár egy-egy napra is tudunk licencet biztosítani, a számlára csak az adott napnyi díj kerül feltüntetésre, idénymunkára, alkalmi projektekhez kiváló
  • Példa havi fizetésre: havi egy számlát küldünk, amin az adott hónap változásai és a következő hónap fogyasztása lesz elszámolva, utóbbi a hónapfordulókori licencállapot alapján.

1. Online szolgáltatások (Office nélkül)

Két nagyobb csomagot különböztetünk meg, ahol a leglényegesebb különbség, hogy a kisebb csomagból 300 db-nál több nem lehet egy környezetben, míg a nagyobb korlátlan és akár a helyi rendszert – ha van – is olcsóbbá teheti.

A csomagok tartalma

  • Technológia neve: Exchange Online
  • Szubjektív: Több évtizedes technológia, folyamatosan fejlesztik, egyszerűen működik és kész, a keresőt szokták szídni, de vannak trükkjeink és megosztjuk Veled
  • 50 GB-os alap postafiók + 50 GB helyi archívum
  • Maximum méretek: 150 MB/email, 25MB/melléklet
  • Top gyártók vírusvédelmi és spam szűrési megoldásai dolgoznak a levelezés mögött
  • Mobilos és böngészős kliens
  • Meglévő Outlook 2013, vagy újabb verzióval használható, de ez nem része
  • Naptár, Címjegyzék és saját feladatok
  • Saját és Globális szabályok
  • Csoportcímek, aliasok, megosztott postaládák – nem licencköteles
  • Továbbítási szabályok, “Házon kívül” automatikus üzenet
  • Közös/Helyiség/Berendezés naptárak – nem licenencköteles
  • Automatikus és manuális levélrendezés/jelölés többféleképpen
  • Technológia neve: OneDrive for Business
  • Szubjektív: Régóta stabil a szinkronizáló kliens is, ami pár éve még probléma volt, valamint megérkezett a szabályzási központ, ami adatbiztonság szempontjából is teljessé tette a képet, gyors és megbízható
  • 1 TB/fő
  • Maximum fájlméret 15 GB
  • Asztali és mobilos szinkronizáló kliens, helytakarékossági funkcióval
  • Azonnali, testreszabható külső és belső megosztás gépről is
  • Szabályozható megosztási házirend
  • Óriásmellékletekre jelent megoldást
  • Technológia neve: Sharepoint online
  • Szubjektív: Bonyolult, de sok mindenre képes technológia, a specialisták csodákat tudnak vele művelni. Az alapvető funkcióját, a verzió- és jogosultságkezelt dokumentumtárat a Teams használja és teszi nagyon felhasználóbaráttá, míg a OneDrive szinkronizálókliense felel itt is a tár és gépünk közötti összhangért. Summa: háttérrendszer a többi alkalmazás alatt, de fejlesztési platform is
  • 1 TB + 10 GB/licenc közös tárterület
  • Maximum fájlméret 15 GB
  • Fa struktúrájú könyvtárak
  • Egyéni jogosultságkezelés egy, vagy külön mappastruktúrában
  • Automatikus dokumentum verziókezelés, ami jelzi a módosításokat és részleteit
  • Technológia neve: Teams
  • Szubjektív: Hiánypótló termék, az O365 több komponensét fogja össze és teremt egy egységes felületet a napi munkához, beszélgetéssel, és fájl tárhellyel (Sharepointból gazdálkodva) együtt. Aki ismeri a Slacket, ez ahhoz nagyon hasonló, de funkciógazdagabb megoldás.
  • Együttműködési felület, ahol csoportokba rendeződve tudunk együtt dolgozni
  • Tárhely: A Sharepoint tárhelye, tehát 1 TB +10 GB/licencelt felhasználó
  • Akár többszáz csoport létrehozható
  • Cégen kívüli felhasználók is bevonhatók (maximum 1:5 arányban – belső és külső dolgozókat tekintve), extra licenc nélkül
  • Asztali, böngészős és mobilos kliens
  • Minden csapat számára külön testreszabható felület, bővítményekkel
  • Integrálódik a többi funkcióval: közös naptár, feladatkezelő, beosztáskészítő megoldások
  • Technológia neve: Teams
  • Szubjektív: A Vállalati Skype helyét vette át, annak minden funkciójával együtt, aktívan és elégedetten használjuk, jól sikerült az átállás.
  • 250 főig lehet online konferenciát tartani a kisebb, 10.000 főig a nagyobb csomagban
  • Online konferencia szervezés saját naptárból
  • A résztvevőknek nem kell licenc, csak bőngésző, vagy az ingyenes Teams kliens
  • Chat, jelenlét kijelzés, ad-hoc hívás
  • Skype integráció – felvehetjük lakossági Skype partnereinket
  • Képernyőkép küldés, fájlátvitel, szavazás, közös rajzterület, közönségkezelés
  • Gép feletti irányítás átadás – itt mindkét gépnek licenccel kell rendelkeznie
  • Technológia neve: Office online
  • Szubjektív: A teljes értékű, telepíthető Office-nál szerényebb, de közös munkára nagyon jól használható megoldás.
  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, más nem a része
  • Szerkesztésre is alkalmas
  • Egy időben többen is szerkeszthetitek az adott dokumentumot, jelzi is, hogy ki hol tart
  • Csak online dokumentumot tud kezelni, tehát a gépet nem látja – persze a gépről csak egy mozdulat feltölteni akár a OneDrive-ba
  • Technológia neve: Planner
  •  Szubjektív: Kisebb és közepes csoportok feladatainak rendezésére, az előrehaladás elősegítésére alkalmas megoldás, kontrolling rendszernek nem jó. Ha ismered a Trellot, ez ahhoz nagyon hasonló megoldás
  • Kártyák általi feladatmenedzsment megoldás (~kanban)
  • Határidők, Felelősök, színezés, állapot, leírás, melléklet csatolási lehetőség
  • Egy adott terven belül külön gyűjtők (vertikálisan)
  • Különböző nézetek, felelős, állapot, gyűjtő szerint
  • Mindenkinek egyéni nézet a saját feladataival
  • Naptár integráció, emlékeztetők
  • Cégen kívüli felhasználók is bevonhatók (maximum 1:5 arányban – belső és külső dolgozókat tekintve), extra licenc nélkül
  • Technológia neve: Yammer
  • Szubjektív: Azoknak tökéletes, akik nem akarják az ismert közösségi oldalakat használni közösségépítésre, nagy tömegű kommunikációra.
  • Zárt, közösségi hálózat hozható létre
  • Egyszerű menedzsment
  • Szabályozható hozzáférés
  • Vendég oldalon nem igényel licencet
  • Technológia neve: Forms
  • Szubjektív: Komplett és egyszerű megoldás felmérések készítésére
  • Linken küldhető, weboldalba ágyazható űrlapok, az eredmények excel táblában gyűlnek
  • Rádiógombok, jelölőnégyzetek, szöveges és megadott formátumú mezők minden, ami kell egy felméréshez
  • Egyszerű, online szerkesztési felület
  • Teszt esetén azonnali eredmény a helyes válaszok fényében
  • Technológia neve: Sway
  • Szubjektív: A Prezi és a Powerpoint szerelemgyermeke. Online, gyorsan dinamikus tartalom készíthető, egyszerű eszközökkel, a marketingesek kedvelik.
  • Egyszerűen, egy link által megosztható tartalom
  • Formabontó, kreatív anyagok, amikkel könnyű kitűnni
  • Technológia neve: Stream
  • Szubjektív: Lévén ez belső videótár, limitált tárhellyel, oktatóanyagok lelőhelyeként lehet egy vállalati Youtube, egy tudástár, ha felhasználási szempontból közelítjük meg.
  • 500GB + 0,5 GB/licencelt felhasználó a tárhely mérete
  • Egy videó maximum 50 GB-os lehet
  • Hagyományos videotár
  • Hozzáadható felirat
  • Technológia neve: Kaizala
  • Szubjektív: A közismert Viber/Whatsapp páros alternatívája lehet, Teams mellett nincs létjogosultsága, inkább azt javasoljuk
  • Kifejezetten mobilos felhasználóknak készült
  • Egyszerű chat, hívások és fájlmegosztás
  1. A kisebb csomag max 300 db, a nagyobb korlátlan
  2. A nagyobb csomagban szereplő szolgáltatásoknak, ha van helyi megfelelőjük is (érintett helyi szerverek: Sharepoint, Skype for Business, Exchange), akkor ahhoz nem szükséges CAL-t, vagyis szerver hozzáférési licencet vásárolni (Exchange, Sharepoint – STD CAL; Skype – ENT CAL)
  3. Online értekezleteket tekintve a kisebb csomag 250, míg a nagyobb 10.000 résztvevőig állja meg a helyét

    Ezek a döntésbefolyásoló különbségek, de teljes különbséglistát a részletesebb leírásoknál találsz.

Funkció-csomag, havidíjjal

  • Népszerű
    O365 Vállalati Alap
  • O365 E1
Népszerű
O365 Vállalati Alap
O365 E1
4,20
/hó
6,70
/hó
Maximum darabszám300korlátlan
Postafiók
Exchange online
5G+50 GB50+50 GB
Egyéni tárhely
OneDrive
1 TB/fő1 TB/fő
Közös tárhely
Sharepoint
1 TB + 10 GB/licenc1 TB + 10 GB/licenc
Online konferencia limit
Teams
250 fő10.000 fő
Vállalati közösségi háló
Yammer
Kérdőív/Teszt készítés
Forms
Online diasor alternatíva
Sway
Belső videotár
Stream
Mobilos kapcsolattartó
Kaizala
Böngészőből futó Office
Word, Excel, Powerpoint, OneNote
Helyi szerverhez hozzáférési licenc
CAL
Exchange STD, Sharepoint STD, Skype for Business ENT
RendelésRendelés

2. Office csomagok (Online szolgáltatások nélkül)

Két nagyobb csomagot különböztetünk meg, egy lényegi különbséggel, ami a terminál szerveres (RDS) használatra vonatkozik, ha erre nincs szükség, elegendő a kisebb csomag.

A csomagok tartalma

  • Tévhitoszlatás1: Az Office 365 részeként érkező Telepíthető Office-tól nem kell félni, a közhiedelemmel ellentétben, ha nincs internet, akkor is működik. Technikailag annyi az egész, hogy nem CD/DVD/USB-n érkezik maga a telepítőkészlet, hanem ezt az interneten keresztül tölthetjük le. Ha megvagyunk a telepítéssel, az onnantól kezdve a gépen van és net nélkül is megy. (Csak a licenc meglétét ellenőrzi a háttérben online, de csak akkor panaszkodik, ha 30 napon túl nem “látott” netet, vagyis nem tudta ellenőrizni a licenc meglétét)
  • Tévhitoszlatás2: Van egy fontos részlet, ami sok félreértést szül, ennek tisztázását fontosnak tartjuk – Egy Office-t tartalmazó licenc birtokában 5 PC/MAC telepítési joga van a felhasználónak a saját eszközeire. DE licencelésileg sajnos nem megfelelő az, ha egy 10 fős cégnek, két licencet veszünk és feltesszük 10 gépre az Office csomagot. Egy ellenőrzés végeredménye ekkor az lesz, hogy 2 fő helyesen van licencelve, 8 pedig “feketén”, ugyanis az O365 felhasználó alapú licencelés az Office tekintetében (is). Az aranyszabály: ahányan lélegeznek, annyi licenc kell.
  • 1 licenc birtokában 5 saját PC/laptop/Mac-en + 5 saját tableten + 5 saját okostelefonon használhatja jogtisztán a szoftvert a felhasználó. Manapság már jellemzően több eszköz van mindenki birtokában, ezt pedig az O365 licencelése szépen leköveti ezzel a szabállyal. Ha van egy céges PC, egy céges tablet, egy otthoni PC, egy céges és egy saját mobiltelefonom ez mindösszesen 1 db licencébe kerül a cégnek, így bárhonnan, bármilyen eszközről képes vagyok hatékonyan dolgozni.
  • Részei: Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access, OneNote
  • OneNote: A Windows 10 része lett, az utolsó verzió a OneNote 2016, DE a licenc extra funkciókat tesz elérhetővé
  • Access, Publisher: Mac-re nincs elérhető verzió fejlesztve (Project és Visio sincs)
  • OneDrive: A Windows 10 része, de külön is beszerezhető és az O365 portálról is letölthető
  • Teams: Teljesen ingyenesen beszerezhető, letölthető az O365 portálról
  • Skype: külön cikk lejjebb
  • Mobilra: alapvetően ingyenes a Word, Excel, Powerpoint, Outlook, OneNote Androidra és iOS-re is, de ha bejelentkezel a licencelt felhasználóneveddel, újabb funkciókkal bővülnek az alkalmazások
  • Fontos, hogy a Microsoft a Skype for business (Ex Lync, Exex Office Communicator) fejlesztését befejezte és a teljes funkcionalitást átültette a Teams-be, így például a hatékonyságnövelő csomagokban már nem is elérhető a szolgáltatás, csak a Teams. A meglévő előfizetések átállítására egyelőre nincs dátum.
  • Meglévő, vagy helyi Skype esetén fontos kérdés, hogy milyen asztali klienst használhatunk és azt honnan szerezhetjük be.
  • Ingyenes: Skype for Business Basic kliens – kevés limitációval
  • A nagyobb csomag része a “fizetős” Skype kliens, a kisebbnek nem
  • Ha RDS/RDP/Terminál szerveres környezetet használsz, akkor a kisebb csomag nem lesz megfelelő, a nagyobb biztosít ilyen lehetőséget (Az 5 telepítési jogból 1 felhasználható az RDS szerverre)
  • Technológia neve: Office online
  • Szubjektív: A teljes értékű, telepíthető Office-nál szerényebb, de közös munkára nagyon jól használható megoldás.
  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, más nem a része
  • Szerkesztésre is alkalmas
  • Egy időben többen is szerkeszthetitek az adott dokumentumot, jelzi is, hogy ki hol tart
  • Csak online dokumentumot tud kezelni, tehát a gépet nem látja – persze a gépről csak egy mozdulat feltölteni akár a OneDrive-ba
  • Technológia neve: Sway
  • Szubjektív: A Prezi és a Powerpoint szerelemgyermeke. Online, gyorsan dinamikus tartalom készíthető, egyszerű eszközökkel, a marketingesek kedvelik.
  • Egyszerűen, egy link által megosztható tartalom
  • Formabontó, kreatív anyagok, amikkel könnyű kitűnni
  • Technológia neve: OneDrive for Business
  • Szubjektív: Régóta stabil a szinkronizáló kliens is, ami pár éve még probléma volt, valamint megérkezett a szabályzási központ, ami adatbiztonság szempontjából is teljessé tette a képet, gyors és megbízható
  • 1 TB/fő
  • Maximum fájlméret 15 GB
  • Asztali és mobilos szinkronizáló kliens, helytakarékossági funkcióval
  • Azonnali, testreszabható külső és belső megosztás gépről is
  • Szabályozható megosztási házirend
  • Óriásmellékletekre jelent megoldást
  1. A kisebb csomag max 300 db, a nagyobb korlátlan
  2. Az Excel a nagyobb csomagban többre képes, főleg adatgyűjtés/megjelenítésben erősebb (PowerMap, PowerView, PowerQuery bővítmények) és extra funkciókat biztosít dokumentum összehasonlításokra (Inquire bővítmény)
  3. Az Access a nagyobb csomagban többre képes az adatbázisösszehasonlítás funkció által
  4. A nagyobb verzió rendelkezik “fizetős” Skype for Business klienssel, a kiesebb nem
  5. A nagyobb csomagban lévő Office-t feltelepíthetjük RDS környezetbe is, a kisebb csomagban lévőt nem

    Ezek a döntésbefolyásoló különbségek, de teljes különbséglistát a részletesebb leírásoknál találsz.

Funkció-csomag, havidíjjal

  • Népszerű
    O365 Vállalati
  • O365 ProPlus
Népszerű
O365 Vállalati
O365 ProPlus
8,80
/hó
12,80
/hó
Maximum darabszám300korlátlan
Egyéni tárhely
OneDrive
1 TB/fő1 TB/fő
5 PC/MAC telepítési jog
5 tablet + 5 mobileszköz telepítési jog
Böngészőből futó Office
Word, Excel, Powerpoint, OneNote
Outlook, Word, Excel, Powerpoint
Publisher, Access, Onedrive
Terminálszerveres telepítés
RDS
Skype for Business "fizetős" kliens
Excel és Access extra funkciók
Véleményezés és adatelemző funkciók
RendelésRendelés

3. Online szolgáltatások & Office

(Az 1. és 2. típusú csomagajánlatok találkozása)
Három nagyobb csomagot különböztetünk meg, ami Office részben a már taglalt különbségeket örökli, az online részben viszont újabb plusz funkciókkal bővülnek a nagyobbak. Ezek javarészt az adatbiztonságban, megfelelőségben jelentenek újabb és újabb eszközöket, valamint a legnagyobb csomag fejlett adatábrázoló megoldással is bővül.

A csomagok tartalma

  • Technológia neve: Exchange Online
  • Szubjektív: Több évtizedes technológia, folyamatosan fejlesztik, egyszerűen működik és kész, a keresőt szokták szídni, de vannak trükkjeink és megosztjuk Veled
  • 50 GB-os alap postafiók + 50 GB helyi archívum az első csomagban ÉS 100 GB alap + korlátlan archívum a két nagyobb csomagban
  • Maximum méretek: 150 MB/email, 25MB/melléklet
  • Top gyártók vírusvédelmi és spam szűrési megoldásai dolgoznak a levelezés mögött
  • Mobilos és böngészős kliens
  • Meglévő Outlook 2013, vagy újabb verzióval használható, de ezen csomag része a legújabb kliens is
  • Naptár, Címjegyzék és saját feladatok
  • Saját és Globális szabályok
  • Csoportcímek, aliasok, megosztott postaládák – nem licencköteles
  • Továbbítási szabályok, “Házon kívül” automatikus üzenet
  • Közös/Helyiség/Berendezés naptárak – nem licenencköteles
  • Automatikus és manuális levélrendezés/jelölés többféleképpen
  • További extra a két nagyobb csomagban: a jogi célú zárolás funkcióval lehetőség van akár a felhasználó által kitörölt emaileket is tárolni éveken át (elősegítve bizonyos szegmensekre jellemző jogszabályoknak való megfelelést). Ugyanez fordítva is igaz, beállítható, hogy egy bizonyos “kort” elérő levelek automatikusan törölve legyenek, ezzel pedig az adatbiztonsági megfelelőséget elősegítve. Szintén ezen a nyomvonalon továbbhaladva vállalaton átívelő, részletes adatfeltárás végezhető.
  • További extra a legnagyobb csomagban: Az adatfeltárást kimutatások segítik, a meglévő vírusvédelmet, korszerű, viselkedés alapú védelem erősíti (speciálisan a zsarolóvírusok ellen), a hétköznapjaidat mesterséges intelligencia segíti. A Customer Lockbox által pedig még ha támogatást kell kérnünk a Microsoft mérnökeitől és be kell engedned őket a környezetbe egy beállítás miatt, az itt tárolt adatokat még így sem látják.
  • Technológia neve: OneDrive for Business
  • Szubjektív: Régóta stabil a szinkronizáló kliens is, ami pár éve még probléma volt, valamint megérkezett a szabályzási központ, ami adatbiztonság szempontjából is teljessé tette a képet, gyors és megbízható
  • 1 TB/fő az első csomagban, míg korlátlan tárhely a két legnagyobb csomagban (5db, vagy több erre feljogosító licenctől, alatta szintén 1 TB). A korlátlan tárhely legfeljebb 25 TB-os egységekben tud megvalósulni.
  • Maximum fájlméret 15 GB
  • Asztali és mobilos szinkronizáló kliens, helytakarékossági funkcióval
  • Azonnali, testreszabható külső és belső megosztás gépről is
  • Szabályozható megosztási házirend
  • Óriásmellékletekre jelent megoldást
  • Technológia neve: Sharepoint online
  • Szubjektív: Bonyolult, de sok mindenre képes technológia, a specialisták csodákat tudnak vele művelni. Az alapvető funkcióját, a verzió- és jogosultságkezelt dokumentumtárat a Teams használja és teszi nagyon felhasználóbaráttá, míg a OneDrive szinkronizálókliense felel itt is a tár és gépünk közötti összhangért. Summa: háttérrendszer a többi alkalmazás alatt, de fejlesztési platform is
  • 1 TB + 10 GB/licenc közös tárterület
  • Maximum fájlméret 15 GB
  • Fa struktúrájú könyvtárak
  • Egyéni jogosultságkezelés egy, vagy külön mappastruktúrában
  • Automatikus dokumentum verziókezelés, ami jelzi a módosításokat és részleteit
  • Technológia neve: Teams
  • Szubjektív: Hiánypótló termék, az O365 több komponensét fogja össze és teremt egy egységes felületet a napi munkához, beszélgetéssel, és fájl tárhellyel (Sharepointból gazdálkodva) együtt. Aki ismeri a Slacket, ez ahhoz nagyon hasonló, de funkciógazdagabb megoldás.
  • Együttműködési felület, ahol csoportokba rendeződve tudunk együtt dolgozni
  • Tárhely: A Sharepoint tárhelye, tehát 1 TB +10 GB/licencelt felhasználó
  • Akár többszáz csoport létrehozható
  • Cégen kívüli felhasználók is bevonhatók (maximum 1:5 arányban – belső és külső dolgozókat tekintve), extra licenc nélkül
  • Asztali, böngészős és mobilos kliens
  • Minden csapat számára külön testreszabható felület, bővítményekkel
  • Integrálódik a többi funkcióval: közös naptár, feladatkezelő, beosztáskészítő megoldások
  • Technológia neve: Teams
  • Szubjektív: A Vállalati Skype helyét vette át, annak minden funkciójával együtt, aktívan és elégedetten használjuk, jól sikerült az átállás.
  • 250 főig lehet online konferenciát tartani a kisebb, 10.000 főig a nagyobb csomagban
  • Online konferencia szervezés saját naptárból
  • A résztvevőknek nem kell licenc, csak böngésző, vagy az ingyenes Teams kliens
  • Chat, jelenlét kijelzés, ad-hoc hívás
  • Skype integráció – felvehetjük lakossági Skype partnereinket
  • Képernyőkép küldés, fájlátvitel, szavazás, közös rajzterület, közönségkezelés
  • Gép feletti irányítás átadás – itt mindkét gépnek licenccel kell rendelkeznie
  • A legnagyobb csomagban az online konferenciákba akár be is lehet tárcsázni. Ez azt jelenti, hogy ha valakinek nincs internetelérése, de telefonálni tud, csak felhívja a konferencia telefonszámát és részese lehet az eseményeknek.
  • Technológia neve: Office online
  • Szubjektív: A teljes értékű, telepíthető Office-nál szerényebb, de közös munkára nagyon jól használható megoldás.
  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, más nem a része
  • Szerkesztésre is alkalmas
  • Egy időben többen is szerkeszthetitek az adott dokumentumot, jelzi is, hogy ki hol tart
  • Csak online dokumentumot tud kezelni, tehát a gépet nem látja – persze a gépről csak egy mozdulat feltölteni akár a OneDrive-ba
  • Technológia neve: Planner
  •  Szubjektív: Kisebb és közepes csoportok feladatainak rendezésére, az előrehaladás elősegítésére alkalmas megoldás, kontrolling rendszernek nem jó. Ha ismered a Trellot, ez ahhoz nagyon hasonló megoldás
  • Kártyák általi feladatmenedzsment megoldás (~kanban)
  • Határidők, Felelősök, színezés, állapot, leírás, melléklet csatolási lehetőség
  • Egy adott terven belül külön gyűjtők (vertikálisan)
  • Különböző nézetek, felelős, állapot, gyűjtő szerint
  • Mindenkinek egyéni nézet a saját feladataival
  • Naptár integráció, emlékeztetők
  • Cégen kívüli felhasználók is bevonhatók (maximum 1:5 arányban – belső és külső dolgozókat tekintve), extra licenc nélkül
  • Technológia neve: Yammer
  • Szubjektív: Azoknak tökéletes, akik nem akarják az ismert közösségi oldalakat használni közösségépítésre, nagy tömegű kommunikációra.
  • Zárt, közösségi hálózat hozható létre
  • Egyszerű menedzsment
  • Szabályozható hozzáférés
  • Vendég oldalon nem igényel licencet
  • Technológia neve: Forms
  • Szubjektív: Komplett és egyszerű megoldás felmérések készítésére
  • Linken küldhető, weboldalba ágyazható űrlapok, az eredmények excel táblában gyűlnek
  • Rádiógombok, jelölőnégyzetek, szöveges és megadott formátumú mezők minden, ami kell egy felméréshez
  • Egyszerű, online szerkesztési felület
  • Teszt esetén azonnali eredmény a helyes válaszok fényében
  • Technológia neve: Sway
  • Szubjektív: A Prezi és a Powerpoint szerelemgyermeke. Online, gyorsan dinamikus tartalom készíthető, egyszerű eszközökkel, a marketingesek kedvelik.
  • Egyszerűen, egy link által megosztható tartalom
  • Formabontó, kreatív anyagok, amikkel könnyű kitűnni
  • Technológia neve: Stream
  • Szubjektív: Lévén ez belső videótár, limitált tárhellyel, oktatóanyagok lelőhelyeként lehet egy vállalati Youtube, egy tudástár, ha felhasználási szempontból közelítjük meg.
  • 500GB + 0,5 GB/licencelt felhasználó a tárhely mérete
  • Egy videó maximum 50 GB-os lehet
  • Hagyományos videotár
  • Hozzáadható felirat
  • A legnagyobb csomagban videón belüli arcfelismerés és keresés a szövegben
  • Technológia neve: Kaizala
  • Szubjektív: A közismert Viber/Whatsapp páros alternatívája lehet, Teams mellett nincs létjogosultsága, inkább azt javasoljuk
  • Kifejezetten mobilos felhasználóknak készült
  • Egyszerű chat, hívások és fájlmegosztás
  • Tévhitoszlatás1: Az Office 365 részeként érkező Telepíthető Office-tól nem kell félni, a közhiedelemmel ellentétben, ha nincs internet, akkor is működik. Technikailag annyi az egész, hogy nem CD/DVD/USB-n érkezik maga a telepítőkészlet, hanem ezt az interneten keresztül tölthetjük le. Ha megvagyunk a telepítéssel, az onnantól kezdve a gépen van és net nélkül is megy. (Csak a licenc meglétét ellenőrzi a háttérben online, de csak akkor panaszkodik, ha 30 napon túl nem “látott” netet, vagyis nem tudta ellenőrizni a licenc meglétét)
  • Tévhitoszlatás2: Van egy fontos részlet, ami sok félreértést szül, ennek tisztázását fontosnak tartjuk – Egy Office-t tartalmazó licenc birtokában 5 PC/MAC telepítési joga van a felhasználónak a saját eszközeire. DE licencelésileg sajnos nem megfelelő az, ha egy 10 fős cégnek, két licencet veszünk és feltesszük 10 gépre az Office csomagot. Egy ellenőrzés végeredménye ekkor az lesz, hogy 2 fő helyesen van licencelve, 8 pedig “feketén”, ugyanis az O365 felhasználó alapú licencelés az Office tekintetében (is). Az aranyszabály: ahányan lélegeznek, annyi licenc kell.
  • 1 licenc birtokában 5 saját PC/laptop/Mac-en + 5 saját tableten + 5 saját okostelefonon használhatja jogtisztán a szoftvert a felhasználó. Manapság már jellemzően több eszköz van mindenki birtokában, ezt pedig az O365 licencelése szépen leköveti ezzel a szabállyal. Ha van egy céges PC, egy céges tablet, egy otthoni PC, egy céges és egy saját mobiltelefonom ez mindösszesen 1 db licencébe kerül a cégnek, így bárhonnan, bármilyen eszközről képes vagyok hatékonyan dolgozni.
  • Részei: Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access, OneNote
  • OneNote: A Windows 10 része lett, az utolsó verzió a OneNote 2016, DE a licenc extra funkciókat tesz elérhetővé
  • Access, Publisher: Mac-re nincs elérhető verzió fejlesztve (Project és Visio sincs)
  • OneDrive: A Windows 10 része, de külön is beszerezhető és az O365 portálról is letölthető
  • Teams: Teljesen ingyenesen beszerezhető, letölthető az O365 portálról
  • Skype: külön cikk lejjebb
  • Mobilra: alapvetően ingyenes a Word, Excel, Powerpoint, Outlook, OneNote Androidra és iOS-re is, de ha bejelentkezel a licencelt felhasználóneveddel, újabb funkciókkal bővülnek az alkalmazások
  •  
  • Ha RDS/RDP/Terminál szerveres környezetet használsz, akkor a kisebb csomag nem lesz megfelelő, a nagyobb biztosít ilyen lehetőséget (Az 5 telepítési jogból 1 felhasználható az RDS szerverre)
  • Technológia neve: Power BI – a legnagyobb csomag része
  • Szubjektív: Ahol már az Excel csúcsra van járatva, több MB-os, esetleg automatán frissülő táblákkal, ott komoly létjogosultsága lehet egy Power BI-nak.
  • Javarészt Excel logika, de akár személyre szabott irányítópultokkal, kijelzőkkel
  • Mobil, böngészős és asztali kliens
  • Egyetlen feltétele a struktúrált adat
  • Automatán frissülő lekérdezések
  • “Mindenevő”, számtalan adatforrással elboldogul
  • Összeköthető akár a CRM, a számlázás, a raktárkészletező és mindez új, soha nem látott üzleti információkhoz juttathat
  • Technológia neve: Outlook Customer Manager (ex Business Contact Manager)
  • Szubjektív: Az Outlookba épülő mikro CRM megoldás elemi feladatokra képes, mint partner és kapcsolattartó, valamint üzleti lehetőség nyomonkövetés cégen belül – hamar “ki lehet nőni” és nagyobb kellhet –> D365 CRM
  • Az első csomagnak alapvető része, a két legnagyobbnál ingyenes, de külön kell igényelni
  • Alapvető igényekre
  • Megosztható partnerek, kontaktok, üzletek
  • Outlookon belül érhető el
  • Nyomonkövetés egy emailből indulva
  • Technológia neve: Bookings
  • Szubjektív: Pofonegyszerű használni, hamar és könnyen beállítható/módosítható, réteg alkalmazás konzultáns, vagy szolgáltatást áruló, a lényeg, hogy időpont egyeztetésen alapuló üzletekhez.
  • Az első csomagnak alapvető része, a két legnagyobbnál ingyenes, de külön kell igényelni
  • Felhasználóbarát felület
  • Könnyű foglalás
  • Sok beállítási lehetőség, bevételbecslés, naptárintegráció
  • Egyetemes és egyéni munkaidő, szelektív szolgáltatás-szolgáltató definiálás
  • A foglaláshoz az ügyfelednek csak egy email cím kell
  1. Az első csomag max 300 db, a két legnagyobb csomag korlátlan
  2. Az első csomagban a postafiók 50+50 GB-os, míg a két legnagyobb esetén 100+korlátlan GB-os
  3. Az első csomagban a személyes tárhely 1TB/fő, míg a két legnagyobb csomagban, 5 (ilyen csomagot birtokló) felhasználótól korlátlan
  4. Az első csomagban található Időpontfoglalási rendszer és Outlookba épülő kapcsolattartási modul alapértelmezetten, a két nagyobb csomagba ezt külön kell igényelni, de többlet költséggel nem jár
  5. A két legnagyobb csomagban szereplő szolgáltatásoknak, ha van helyi megfelelőjük is (érintett helyi szerverek: Sharepoint, Skype for Business, Exchange), akkor ahhoz nem szükséges CAL-t, vagyis szerver hozzáférési licencet vásárolni (Exchange, Sharepoint, Skype ENT CAL)
  6. Online értekezleteket tekintve az első csomag 250, míg a két legnagyobb 10.000 résztvevőig állja meg a helyét
  7. Az Excel a két legnagyobb csomagban többre képes, főleg adatgyűjtés/megjelenítésben erősebb (PowerMap, PowerView, PowerQuery bővítmények) és extra funkciókat biztosít dokumentum összehasonlításokra (Inquire bővítmény)
  8. Az Access a két legnagyobb csomagban többre képes az adatbázisösszehasonlítás funkció által
  9. A  két legnagyobb csomag rendelkezik “fizetős” Skype for Business klienssel, a kiesebb nem
  10. A két legnagyobb csomagban lévő Office-t feltelepíthetjük RDS környezetbe is, a kisebb csomagban lévőt nem
  11. A két legnagyobb csomagban jogi célú zárolás/törlés és teljes adatfeltárási eszközök foglalnak helyet a szigorúbb, általában pénzügyi, állami szervektől megkövetelt jogszabályi megfelelőségek teljesítéséhez
  12. A legnagyobb csomag meg van támogatva extra védelmi funciókkal, mesterséges intelligenciával, több kimutatással éssaját, teljesen privát “adatszéffel”
  13. A legnagyobb csomagban az online konferenciákba be lehet tárcsázni
  14. A legnagyobb csomagban felderíthető és kontrollálható az Office 365-ön kívüli felhőszolgáltatások is
  15. A legnagyobb csomag része egy minden igényt kielégítő üzleti intelligencia megoldás, mely az adatok feldolgozásáért és megjelenítéséért felelős

    Ezek a döntésbefolyásoló különbségek, de teljes különbséglistát a részletesebb leírásoknál találsz.

Funkció-csomag, havidíjjal

  • Népszerű
    O365 Vállalati Prémium
  • O365 E3
  • O365 E5
Népszerű
O365 Vállalati Prémium
O365 E3O365 E5
10,50
/hó
19,70
/hó
34,40
/hó
Maximum darabszám300korlátlankorlátlan
Postafiók
Exchange online
5G+50 GB100+korlátlan GB100+korlátlan GB
Egyéni tárhely
OneDrive
1 TB/főkorlátlan (5 főtől)korlátlan (5 főtől )
Közös tárhely
Sharepoint
1 TB + 10 GB/licenc1 TB + 10 GB/licenc1 TB + 10 GB/licenc
Online konferencia limit
Teams
250 fő10.000 fő10.000 fő
Vállalati közösségi háló
Yammer
Kérdőív/Teszt készítés
Forms
Online diasor alternatíva
Sway
Belső videotár
Stream
Mobilos kapcsolattartó
Kaizala
5 PC/MAC telepítési jog
5 tablet + 5 mobileszköz telepítési jog
Böngészőből futó Office
Word, Excel, Powerpoint, OneNote
Outlook, Word, Excel, Powerpoint
Publisher, Access, OneDrive
Skype for Business fizetős kliens
Terminálszerveres telepítés
RDS
Excel és Access extra funkciók
Véleményezés és adatelemző funkciók
Időpontfoglalás, Ügyfélkapcsolattartás
Bookings, Outlook Customer Manager
ingyenes, külön kell igényelniingyenes, külön kell igényelni
Jogi célú zárolás, törlés, feltárás
Litigation Hold, eDiscovery
Adatfeltárási kimutatások
Komplex veszélyforrások elleni védelem
O365 ATP
Betárcsázós konferencia
Kiterjesztett adatvédelem
Customer Lockbox, Cloud App Security, MI
Döntés támogató rendszer
Power BI
Helyi szerverhez hozzáférési licenc
CAL
Exchange ENT, Sharepoint ENT, Skype for Business ENTExchange ENT, Sharepoint ENT, Skype for Business ENT
RendelésRendelésRendelés

4. Csak mobillal rendelkező felhasználóknak

Egy csomagot soroltunk ebbe a kategóriába, ami a levelezés és csoportmunka funkciók biztosításáért felel mobilon és tableten, avagy terepen dolgozók számára, a gyors és hatékony munkakörnyezetért.

A csomag tartalma

  • Technológia neve: Exchange Online Kiosk
  • Szubjektív: Pont arra elég, amire tervezték, mobileszközre
  • 2 GB-os postafiók, archívum és megosztott postafiók hozzáférés nélkül
  • Maximum méretek: 150 MB/email, 25MB/melléklet
  • Mobilos, Tabletes (10,1″-ig) és böngészős kliens
  • Asztali Outlookba nem lehet felvenni
  • Naptár, Címjegyzék és saját feladatok
  • Saját és Globális szabályok
  • Csoportcímek, aliasok – nem licencköteles
  • Továbbítási szabályok, “Házon kívül” automatikus üzenet
  • Közös/Helyiség/Berendezés naptárak – nem licenencköteles
  • Automatikus és manuális levélrendezés/jelölés többféleképpen
  • Technológia neve: OneDrive for Business “Kiosk”
  • Szubjektív: Pont arra való, amire kitalálták, mobileszközre
  • 2 GB/fő
  • Mobilos és Tabletes szinkronizáló kliens, helytakarékossági funkcióval
  • Azonnali, testreszabható külső és belső megosztás mobileszközről
  • Szabályozható megosztási házirend
  • Óriásmellékletekre jelent megoldást
  • Technológia neve: Sharepoint online
  • Szubjektív: Bonyolult, de sok mindenre képes technológia, a specialisták csodákat tudnak vele művelni. Az alapvető funkcióját, a verzió- és jogosultságkezelt dokumentumtárat a Teams használja és teszi nagyon felhasználóbaráttá, míg a OneDrive szinkronizálókliense felel itt is a tár és gépünk közötti összhangért. Summa: háttérrendszer a többi alkalmazás alatt, de fejlesztési platform is
  • 1 TB + 10 GB/licenc közös tárterület ( A mobilos licenccel rendelkezők nem jelentenek +10GB tárhelynövekményt)
  • Maximum fájlméret 15 GB
  • Fa struktúrájú könyvtárak
  • Egyéni jogosultságkezelés egy, vagy külön mappastruktúrában
  • Automatikus dokumentum verziókezelés, ami jelzi a módosításokat és részleteit
  • Mobilos licenccel rendelkezők részére korlátozott hozzáférés
  • Technológia neve: Teams
  • Szubjektív: Hiánypótló termék, az O365 több komponensét fogja össze és teremt egy egységes felületet a napi munkához, beszélgetéssel, és fájl tárhellyel (Sharepointból gazdálkodva) együtt. Aki ismeri a Slacket, ez ahhoz nagyon hasonló, de funkciógazdagabb megoldás.
  • Együttműködési felület, ahol csoportokba rendeződve tudunk együtt dolgozni
  • Tárhely: A Sharepoint tárhelye, tehát 1 TB +10 GB/licencelt felhasználó, amibe a mobilos licenccel rendelkezők nem jelentenek tárhelynövekményt
  • Akár többszáz csoport létrehozható
  • Cégen kívüli felhasználók is bevonhatók (maximum 1:5 arányban – belső és külső dolgozókat tekintve), extra licenc nélkül
  • Asztali, böngészős és mobilos kliens
  • Minden csapat számára külön testreszabható felület, bővítményekkel
  • Integrálódik a többi funkcióval: közös naptár, feladatkezelő, beosztáskészítő megoldások
  • Technológia neve: Teams
  • Szubjektív: A Vállalati Skype helyét vette át, annak minden funkciójával együtt, aktívan és elégedetten használjuk, jól sikerült az átállás.
  • 250 főig lehet online konferenciát tartani a kisebb
  • Online konferencia szervezés saját naptárból
  • A résztvevőknek nem kell licenc, csak bőngésző, vagy az ingyenes Teams kliens
  • Chat, jelenlét kijelzés, ad-hoc hívás
  • Skype integráció – felvehetjük lakossági Skype partnereinket
  • Képernyőkép küldés, fájlátvitel, szavazás, közös rajzterület, közönségkezelés
  • Gép feletti irányítás átadás – itt mindkét gépnek licenccel kell rendelkeznie
  • Technológia neve: Office online
  • Szubjektív: A teljes értékű, telepíthető Office-nál szerényebb, de közös munkára nagyon jól használható megoldás.
  • Word, Excel, PowerPoint, OneNote, más nem a része
  • Szerkesztésre is alkalmas
  • Egy időben többen is szerkeszthetitek az adott dokumentumot, jelzi is, hogy ki hol tart
  • Csak online dokumentumot tud kezelni, tehát a gépet nem látja – persze a gépről csak egy mozdulat feltölteni akár a OneDrive-ba
  • Technológia neve: Planner
  •  Szubjektív: Kisebb és közepes csoportok feladatainak rendezésére, az előrehaladás elősegítésére alkalmas megoldás, kontrolling rendszernek nem jó. Ha ismered a Trellot, ez ahhoz nagyon hasonló megoldás
  • Kártyák általi feladatmenedzsment megoldás (~kanban)
  • Határidők, Felelősök, színezés, állapot, leírás, melléklet csatolási lehetőség
  • Egy adott terven belül külön gyűjtők (vertikálisan)
  • Különböző nézetek, felelős, állapot, gyűjtő szerint
  • Mindenkinek egyéni nézet a saját feladataival
  • Naptár integráció, emlékeztetők
  • Cégen kívüli felhasználók is bevonhatók (maximum 1:5 arányban – belső és külső dolgozókat tekintve), extra licenc nélkül
  • Mobilos felhasználóknak korlátozott hozzáférés
  • Technológia neve: Yammer
  • Szubjektív: Azoknak tökéletes, akik nem akarják az ismert közösségi oldalakat használni közösségépítésre, nagy tömegű kommunikációra.
  • Zárt, közösségi hálózat hozható létre
  • Egyszerű menedzsment
  • Szabályozható hozzáférés
  • Vendég oldalon nem igényel licencet
  • Technológia neve: Sway
  • Szubjektív: A Prezi és a Powerpoint szerelemgyermeke. Online, gyorsan dinamikus tartalom készíthető, egyszerű eszközökkel, a marketingesek kedvelik.
  • Egyszerűen, egy link által megosztható tartalom
  • Formabontó, kreatív anyagok, amikkel könnyű kitűnni
  • Technológia neve: Stream
  • Szubjektív: Lévén ez belső videótár, limitált tárhellyel, oktatóanyagok lelőhelyeként, lehet egy vállalati Youtube, egy tudástár
  • 500GB + 0,5 GB/licencelt felhasználó a tárhely mérete, mobilos licenc nem jelent tárhelynövekményt
  • Hagyományos videotár
  • Hozzáadható felirat
  • Technológia neve: Kaizala
  • Szubjektív: A közismert Viber/Whatsapp páros alternatívája lehet, Teams mellett nincs létjogosultsága, inkább azt javasoljuk
  • Kifejezetten mobilos felhasználóknak készült
  • Egyszerű chat, hívások és fájlmegosztás

Funkció-csomag, havidíjjal - Legkisebb online csomaghoz hasonlítva

  • O365 Vállalati Alap
  • Terepre
    O365 F1
O365 Vállalati Alap
Terepre
O365 F1
4,20
/hó
3,40
/hó
Maximum darabszám300korlátlan
Postafiók
Exchange online
50+50 GB2 GB
Egyéni tárhely
OneDrive
1 TB/fő2 GB/fő
Közös tárhely
Sharepoint
1 TB + 10 GB/licenc1 TB + 10 GB/licenc, mobil licenc nem számol
Online konferencia limit
Teams
250 fő250 fő
5 tablet + 5 mobileszköz telepítési jog
Böngészőből futó Office
Word, Excel, Powerpoint, OneNote
Vállalati közösségi háló
Yammer
Kérdőív/Teszt készítés
Forms
Online diasor alternatíva
Sway
Belső videotár
Stream
Mobilos kapcsolattartó
Kaizala
Helyi szerverhez hozzáférési licenc
CAL
RendelésRendelés
Az oldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek, pontos ajánlatért keress minket az elérhetőségeinken. Áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák, az árváltozás jogát fenntartjuk.
Az árak euroban kerülnek rögzítésre a szerződésben, de forint alapon számlázunk.