Menü Bezárás

Ezen az oldalon arról olvashatsz, hogy egy, vagy több rendszer bevezetésénél mire számíthatsz tőlünk

Bevezetés-Oktatás


A konzultációt követően kezdődik meg a közös munka, a bevezetéssel, aminek szerves része az oktatás, hogy egy jól működő, hasznos rendszert építsünk.

A bevezetés lépései (függően a bevezetni kívánt szolgáltatásoktól) a Céged igényei szerint kerülnek kialakításra, egyedileg, a szükséges oktatásokkal együtt.

Az Office 365 alapjaként érdemes először az email rendszert bevezetni a szolgáltatások közül, hogy legyen egy cégen átívelő, központi megoldás és következő lépésben lehet bővíteni csoportmunka, dokumentumtár, online konferencia és sok egyéb más megoldással. Ettől természetesen el lehet térni, az alábbiakban olvasható kalkulációk irányadó jelleggel kerültek kialakításra, hisz tudjuk, nincs két ugyanolyan igényű cég, ezért készítünk mindig egyedi árajánlatot.

Miket vezetünk be?

Akár van, akár nincs helyi szerver, vagy kiszervezett szolgáltatás, az Office 365-ben rejlő szolgáltatások képesek minden rendszert kiegészíteni és/vagy kiváltani, ezzel foglalkozunk.

Már a konzultáció folyamata alatt bemutatásra kerül egy éles rendszer, hogy szemléltessük, pontosan mit nyújtunk. A bevezetés 0.lépéseként lehetőség van egy 30 napos tesztrendszert igényelni, ami tartalmazza a kért funkciókat, hogy akár a teljes vállalat, akár egy szűkebb tesztcsoport kipróbálhassa a levelezés (Exchange online) képességeit.

Fontos lépés és kérdés a korábbi levelezés (ha meglévő rendszerről állunk át) új rendszerbe való költöztetése, vagyis a levelezés migrálás. Ez nagyban függ a meglévő rendszertől, hogy pontosan mit és hogyan lehet áthozni az Exchange Online-ba. A részleteket személyesen tudjuk egyeztetni, legrosszabb esetben minden levél egy mappába át tud költözni, legjobb esetben még a mappastruktúra, jelölők, naptár, kontaktok is sértetlenül átjönnek a régi rendszerből. A cégednél fennálló helyzetet pontosan szemléltetni fogjuk egy kiválasztott fiók teszt jellegű átköltöztetésével, illetve szóban.

Az éles költöztetéshez begyűjtünk minden adatot és a munkarendtől függően, de ha egy mód van rá, akkor hétvégére időzítjük az átállást. Tehát pénteken a régi, hétfőn pedig már az új levelezőrendszer fog működni.

Ezzel párhuzamban megtervezzük a képzést-oktatást. Az átálláshoz minél közelebb szükségesnek tartunk egy alkalmat, hogy az új rendszer sajátosságait, legfontosabb használati tudnivalókat megosszuk minden munkatárssal. A példánál maradva hétfőn ezzel kezdhetünk is. Ezután a háttérben folyamatos támogatást nyújtva segítjük a hétköznapokat és egy, maximum két héttel később egy ismétlő alkalmat tartunk, ahol a felmerülő kérdéseket válaszoljuk meg, rövid ismétlést követően, kicsit több tippet-trükköt megosztva, így biztosítva a zökkenőmentes átállást.

Egy jó emailrendszer elemi fontosságú minden cég életében. Az Office 365 részeként érkező Exchange Online mind funkcióban, mind árazásban az elérhető legjobb választásnak tartjuk. Naptrákezelés, akár közös naptárakkal, címjegyzék, sok fajta jelölő, automatikus rendszerezési szabályok és sok-sok funkció hivatott arra, hogy megkönnyítse a munkánkat.

Az, hogy a levelezést ajánljuk elsőként az Office 365 szolgáltatásaiból, összefügg azzal, amiért a Microsoft mellett tettük le a voksunkat. Ez nem más, mint a moduláris felépítés és a központosítás. Vagyis minden cég annyi funkciót használ (és fizet) amennyire neki szüksége van ÉS akármennyi funkció kerül bevezetésre, azok nem különálló rendszereket, hanem egyetlen, de egyre nagyobb rendszert fognak alkotni, ahol a különböző megoldások összekapcsolódnak és együttműködnek. Mindez központi felügyelettel és olyan gépi tanulással megtámogatva, ami igyekszik helyettünk is gondolkodni.

Tapasztalatok alapján ajánljuk az emailezést kezdésnek, hogy később minden belépésünk az email cím-jelszó párosunkkal történhessen meg, vagy hogy a saját naptárunkból tudjunk online értekezletet szervezni, esetleg a későbbiekben a csapat, ahol dolgozunk, láthassa azt, hogy épp gépnél vagyunk, vagy egy adott időpontban tudnak-e velünk találkozót szervezni, az online foglalási rendszerről nem is beszélve (szolgáltatók esetén érdekes), ahol ügyfeleink felé lehet egy felületet biztosítani, háttérben a naptárunkkal…és ez még csak a kezdet.

Az Office 365 alap csomagjai is jóval többet tudnak nyújtani egy megbízható és jól működő email rendszernél. A következő lépések a megosztható dokumentumtár bevezetése (OneDrive for Business és Sharepoint Online), vagy épp az online konferencia rendszer és csoport együttműködési platform (Teams) meghonosítása egy feladatkiosztó/kezelő megoldással (Planner) megtámogatva. A munkahelyi gépeken az Office kérdése is könnyen, kedvező rendezhető a csomagoknak köszönhetően, de a meglévő Office-októl sem kell okvetlenül megválni. Ajándékként sok egyéb más alkalmazás is jár a csomagokkal, mint ürlap és felmérés készítő (Forms), időpont/szolgáltatás foglaló (Bookings), egyéni feladatkezelő (To Do), vagy vállalati közösségi portál (Yammer) megoldás, csak a fontosabbakat említve.

A szolgáltatások palettája folyamatosan bővül, míg az ára stabil, évek óta (EUR-USD árkorrekción kívül nem történt áremelés).

Az eddigiekben a felszínt karcolgattuk, például nem beszéltünk a Laptopok/PC-k/MAC-ek és telefonok kezeléséről, pedig erre is van megoldás az Office 365-ön belül. Kezdésnek egy Windows 10 frissítésre is van lehetőség (7 pro, 8.1 pro alapról, tehát üres gépre nem mehet), valamint az eszközök felügyeletére is, hogy tudjuk korlátozni, szabályozni a hozzáférést, vagy akár központilag telepítsünk, vagy tiltsunk alkalmazásokat a céges gépeken (Intune).

Az eddigiekkel a céges hozzáférések, eszközök és az alapvető funkciók ellátásra kerülnek, de még nincs vége. Sokaknál szükség lehet egy komplett CRM rendszer bevezetésre, hogy az ügyfélkapcsolattartás, üzleti ajánlatok követése gördülékeny legyen, esetleg hírlevélküldő rendszerrel, kampánymotorral kiegészítve (Dynamics 365 – Customer Engagement). A következő funkció jelenleg fejlesztés alatt van, de hamarosan elérhető lesz a Microsoft Navision vállalatirányító (ERP) rendszere is, szintén a Dynamics 365 termékcsalád részeként.

A Dynamics 365 szolgáltatásokkal már egy következő szintre kapcsoltunk a hatékonyságnövelésben. Ennek kellő betetőzéseként bizonyos területeken szükség lehet a Microsoft Project és Visio online és letelepíthető komponenseire, amik szintén elérhetők, de adatábrázolásban az Excel, ha már úgy érezzük nem elég, akkor lép porondra a Power BI nevű alkalmazás, ami az Excelből kilépve, különböző adatforrásokból táplálkozva képes átfogó, dinamikus és látványos kimutatásokat készíteni, amik folyamatosan frissülnek. Így összefogva a CRM, ERP rendszereket, adatbázisokat és táblákat egy helyen.

Minden egyes funkció beépítve, központi oldalról tartalmaz vírus és spam elleni védelmet, az “úton lévő” adatok pedig titkosítva közlekednek. Csak az emailezést is top gyártók védelmi és spam szűrési megoldásaik védik, sorba kötve és kiegészíthető speciális zsarolóvírus (ransomware) elleni védelemmel.

Biztonság alatt nem csak a külső behatásokra készült fel az Office 365 rendszere. Belső felügyelet-monitoringra is van lehetőség, valamint olyan szabályzásokra, amik a szigorúbb jogi megfelelőségek felé is biztosítanak eszközöket, például pénzügyi intézetek is azért tudták igénybe venni az Office 365-öt, mert akár a kitörölt emailek is megőrizhetők évekre, csak beállítás kérdése ez a megfelelő csomag esetén.

Külön részt kaptak a külső-belső biztonságot növelő megoldások, mint a komplett dokumentumvédelmi megoldás (Rights Management), ami akár a pendrive-on cégen kívülre juttatott dokumentumokat nem engedi másolni, nyomtatni, átírni, vagy egyiket sem ezek közül. A rendszerbe történő bejelentkezést eleve szigoríthatjuk két faktoros hitelesítéssel (pl. Telefonra kapunk egy kódot), de ezt helyfüggővé tehetjük (AD Premium), hogy irodán kívül kelljen csak extra lépés a bejelentkezéshez, vagy kikényszeríthetünk képernyőzár pin kódot eszközeinken, esetleg messziről töröljük róluk a céges adatokat. Ilyen és sok más extra funkciót egyesével és csomagban is (EM+S csomagok) igényelhetünk, amelyik szimpatikus.

Nem lehet nem megemlíteni a GDPR-t, ha adatbiztonságról beszélünk, ez egy külön téma ugyan, de az Office 365 szolgáltatásai egyrészt megfelelnek a GDPR követelményeinek, másrész olyan ajánlásokat és eszközöket tartalmaznak, amik megkönnyítik a Céged útját a GDPR megfelelőség felé. NEM azt jelenti, hogy amelyik cég Office 365-öt használ, az meg fog felelni GDPR elvárásoknak, de azt igen, hogy közelebb kerül hozzá, rengeteg részt átvesz az Office 365.

Még többhöz is! 🙂
A mi szakterületünk egyelőre az Office 365 csomagok és annak bevezetése, oktatása, DE több, kipróbált partnerünk van az olyan célterületek kivitelezésére, mint egy komplett CRM, vagy ERP rendszer bevezetése, esetleg saját program fejlesztése, vagy a Microsoft Project-hez kapcsolódó szolgáltatások implementálása. Tovább menve, számlázó rendszer, weboldal készítés-optimalizálás (bár a sajátunkat mi építettük, ilyet tudunk Neked is), helyi rendszer üzemeltetés (mert a jövő a felhő, de a jelen a hibrid rendszereké), vagyis minden, ami informatika, arról érdemes beszélnünk.
Mindezt egy célért csináljuk: Mi nem tagadjuk, hogy ebből szeretnénk jól megélni, pont ezért gondoljuk, hogy ha a céged sikeres lesz, akkor mi is, ehhez pedig igyekszünk a lehető legszélesebb palettát eléd tárni, hogy mindent megtalálj nálunk. Ellentmondás ugyanakkor, hogy aki mindenhez ért, az igazából semmihez sem ért, ezért van szükségünk specialistákra, szeretnénk az utolsó informatikai szolgáltatód lenni.

Főbb területek

Bevezetés

Akkor beszélünk bevezetésről, mikor  egy teljesen új, vagy régi rendszer helyett egy új megoldást vezetünk be a cég életébe. Utóbbi esetben lehet szó adatköltöztetésről is.

Erősen javasoljuk a mértékletességet, tehát, egyszerre egy, vagy két szolgáltatás bevezetését a cég életébe, a hozzá tartozó oktatással/oktatásokkal.

Attól függően, hogy a cég eddig milyen eszközöket használt és milyenek kerülnek bevezetésre, javaslatot teszünk a bevezetés ütemezésére. (Pl: Ha eddig is használtak Outlookot, akkor előrébbről tudunk indulni, mintha az is új lenne)
A túl sok változás rövid idő alatt veszélyeztetheti a bevezetés hatékonyságát.

Az ajánlatunkat mindig speciálisan a céged igényei szerint alakítjuk ki, a bevezetési ajánlat mindig egyedi, javarészt az oldalon található komponensekből áll össze.

Adat költöztetés

Ez a szolgáltatás főleg levelezés és dokumentumtárak esetén szokott kelleni, mikor a meglévő rendszerben tárolt adatokat hozzuk át az Office 365 rendszerébe.

A levelezésben sok függ attól, hogy mi a forrás rendszer, ahonnan költöztetni kell az adatokat, valamint az, hogy miket szükséges költöztetni. (Kulisszák mögül: Legegyszerűbb esetben csak levelek költöznek, mindent online lehet beállítani, legbonyolultabb esetben segédprogramot kell igénybe venni, minden költözik, vagy ki is kell szállni a helyszínre)

Fájlok esetén a legtöbb esetben egyszerű a helyzet, helyszínre kiszállva végezzük el a költöztetést.

Minden esetben törekszünk a gyorsaságra és érthetőségre, az árajánlatunkat egyedileg készítjük el, a cég egyedi igényeire szabva, így az árak önállóan értendők és irányadók.

Oktatás

Barátságos hangvitelű, közérthető és tartalmas előadásra számíthatsz tőlünk, akár a bevezetés részeként, akár önállóan, adott témában hívsz előadni minket.

Egyszerre, ugyanazon közönségnek 1,5 – 2 óránál hosszabb alkalmat nem javaslunk, így irányárnak is ezt az időtartamot vettük alapul. “Egy fenéken” szünet nélkül ennél több már inkább megpróbáltatás a közönség számára, mint hasznos (tapasztalat).

A résztvevők száma 50 fő alatt nem befolyásolja az árajánlatot.

Témáink – akár több téma is sűríthető egy előadásba, de itt is a mértékletesség fontos szempont:

  • Office 365 végfelhasználói oktatás
  • Office 365 rendszergazdai oktatás
  • Microsoft Office végfelhasználói oktatás (Outlook, Excel, Word Powerpoint, OneNote)
  • Microsoft Teams-Planner oktatás
  • Csoportmunka-együttműködési eszközök oktatás
  • Exchange online levelezés bevezetési oktatás (Outlook, online felület, OneDrive, levelezés, naptár, címjegyzék)

Szívesen kiszállunk a helyszínre, legtöbbször ez szokott a legoptimálisabb lenni, hogy minél kevesebb időkieséssel járjon az oktatás, de ha nincs megfelelő helyiség, számíthatsz ránk ebben is.

Áraink önállóan, egy előadásra értendők, a bevezetés részeként, vagy több előadás igénylése esetén egyedi árat adunk.

Minden esetben egyedi árajánlatot készítünk, az alábbi árak viszonyítási alapként vannak feltüntetve.

20.000 HUF +ÁFA

                                    O365 Teszt környezet - 10 főre

O365 Teszt környezet - 10 főre

  • Teljes egészében levásárolható
  • Valós adatok alapján létrehozott, teljes értékű fiókok
  • Levelezés, Teams, Planner, OneDrive, Office tesztet biztosít
30.000 HUF +ÁFA
Egyszerű email migráció - 10 főre

Egyszerű email migráció - 10 főre

  • Kizárólag a levelek kerülnek költöztetésre
  • Ez a legegyszerűbb mód
  • Gördülékeny átállás, gyorsan és követhetően
40.000 HUF +ÁFA
O365 Végfelhasználói oktatás

O365 Végfelhasználói oktatás

  • 2 órás alkalom, Budapesten*
  • Olyanoknak is ajánljuk, akik eddig nem találkoztak az O365-tel
  • Levelezési, csoportmunka funkciók bemutatása

* Budapesten kívül egyedi árajánlat      

Ügyfélszolgálati óradíj

6.000 HUF +ÁFA
  • Egyszerűbb feladatokhoz
  • Végfelhasználó oldali segítség
  • Csomagajánlatban pontosan definiálandó
  • Support elszámolási alapja lehet

Mérnöki óradíj

12.000 HUF +ÁFA
  • Komplexebb feladatokhoz
  • Rendszergazdai tevékenység
  • Csomagajánlatban pontosan definiálandó
  • Főleg bevezetés-költöztetésnél
Az oldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek, pontos ajánlatért keress minket az elérhetőségeinken. Áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák, az árváltozás jogát fenntartjuk.
Tudj meg többet rólunk
Bevezetés, oktatás 45%