Menü Bezárás

Ezen az oldalon a cégünkkel való kapcsolatfelvétel, a közös munkát megalapozó tanácsadás/konzultációról olvashatsz részleteket.

Tanácsadás

Együttműködésünk kezdőlépése egy olyan beszélgetés, ahol megismerkedünk céged tevékenységi körével, folyamataival, esetleges nehézségeivel, ami alapján már a helyszínen is arról szeretnénk beszélni, ami Számodra érdekes lehet. Természetesen nem maradhat el a jelenlegi adottságok feltérképezése sem, de a fő fókusz a Céged igényein van, amit sokkal inkább üzleti, mint informatikai jellegű párbeszédet lefolytatva tárunk fel.

Természetesen, ha már az elején részletekbe kell bocsátkozni, örömmel tesszük, de konzultációnk célja az, hogy mindenki úgy álljon fel az asztaltól, informatikai képzettségre való tekintet nélkül, hogy minden részletet értett a beszélgetésből.

A dolgos hétköznapokról, hétköznapjaitokról. A legjobb hasonlat, ha minket, fordítóknak tekintünk. Az igényeket hallva lefordítjuk magunknak azokat az informatika nyelvére, ismerve saját, partnereink és a gyártóink portfólióját és határait. A lefordított igények és a szolgáltatások által kínált megoldások ahol átfedik egymást, ott, vagy azon a “környéken” tudunk tovább haladni, ismét a közös nyelven.

“Mindent is!” Komolyra fordítva a szót meggyőződésünk, hogy egy hagyományos magyar vállalkozásnak nem elemi szükséglet helyi szervereket üzemeltetni, ráadásul nem kifizetődő, kompromisszumokat szül a cég hétköznapjainak rovására és még csak nem is környezetbarát. Ezért is tettük le a voksunkat az online szolgáltatások mellett. Ezen szolgáltatások sajátja a bérleti konstrukció, ami kiszámítható, tervezhető informatikai költségvetést fog eredményezni, magasabb szinten, mint ahogy azt helyileg lehetséges/érdemes volna kialakítani.
Nem csak a Microsoft zászlaja alatt eltöltött évek, hanem partneri visszajelzések és a konkurens lehetőségek tanulmányozása is egyértelműen megmutatta, hogy az üzleti, online szolgáltatások portfóliója a Microsoftnál a legteljesebb és legrugalmasabb, ezért foglalkozunk ezzel.

Olyan rendszert szállítunk, ami bárhonnan, bármilyen eszközről elérhető, semmi más nem kell hozzá, csak egy böngésző és internetkapcsolat (és természetesen a felhasználónév-jelszó páros). Ez a rendszer kezdő szinten is tartalmazhat komplett emailezést, hatalmas dokumentum tárhelyet, letölthető Microsoft Office programcsomagot, online konferencia rendszert, csoportmunka platformot, stb. Magyarán minden olyat, amire egy cégnek informatikailag szüksége lehet, sőt többet is. Célunk a portfóliónkat addig duzzasztani, hogy egy cégbejegyzést követően már csak velünk kelljen konzultálni ahhoz, hogy a sikeres működéshez szükséges minden technikai feltételt megteremtsünk, partnereinkkel kiegészülve. Ehhez szolgáltat kiváló alapot az Office 365.

Első lépésként, amire minden cégnek szüksége van, az egy stabil, biztonságos email rendszer, egységes menedzsmenttel, cégneves email végződéssel, központi felügyelettel. Ezzel egy időben alapszintűen menedzselve lesznek az eszközök, a felhasználók és a céges adatvagyon. Közvetlen ezután érdemes megoldani a fájlok gyors és biztonságos tárolását és megosztását, egyénileg és csoportosan is. Csoportoknál tartva manapság egyre kevesebb az önálló feladat , általában szervezeti egységek, vagy projektek mentén állandó, vagy alkalmi munkacsoportok jönnek létre, ennek is “meg kell adni a módját”, feladatmenedzsmentről nem is beszélve…kezdésnek ezeket javasoljuk.

A fentieken túl különböző egyéni alkalmazások, automatizálások, vagy az értékesítési, üzleti adatok elemzésének terén, esetleg egy CRM, vagy ERP rendszer bevezetéséig mindenről tudunk beszélni, a mértékletesség elvét követve. Akármelyik rendszer elbukhat, ha túl bonyolult, vagy szerteágazó, ezért érdemes egyszerre eggyel foglalkozni. Amint azt sikerrel vezettük be, jöhet a következő, ha időszerű. Ezért is alapvető számunkra, hogy folyamatos kapcsolatban maradjunk Veletek, hogy az újonnan megjelenő funkciók és az újonnan jelentkező igényeket ismerve szisztematikusan tudjunk a Céged szolgálatába állítani minden funkciót.

Neked és a kollégáidnak azzal kell foglalkozni, ami a Ti szakterületetek és mindezt a legmodernebb eszközökkel tehetitek. A felhasználó, ha nem kap meg egy eszközt, de problémába ütközik (nagy mellékletek emailes küldése, csoportchat, stb.), megtalálja rá a megoldást, informatikával foglalkozik, még ha üzletkötő, akkor is. Az időkiesést nem is számolva az ilyen “tákolt” megoldások komoly adatvédelmi kockázatot jelentenek, ami a cégre nézve veszélyes lehet. Ezt is megelőzve, sok problémának elé menve adunk olyan eszközöket, amik könnyedén és gyorsan használhatók, ami a dolgozókat hatékonyabbá, a céget sikeresebbé teszi ezáltal.

Gratis

                                    Első konzultáció

Első konzultáció

  • Egy konzultáció után árajánlat
  • Nevéből eredően is ügyletenként egyszer vehető igénybe
  • Igény felmérés, az együttműködés elindításához nélkülözhetetlen
20.000 HUF
Ismétlő konzultáció

Ismétlő konzultáció

  • Teljes egészében levásárolható
  • Ritkább esetekben szükséges, bonyolultabb rendszereknél
  • Egy ügylet estén, egyszer igénybe vehető
20.000 HUF
Általános konzultáció

Általános konzultáció

  • Ritkán szükséges
  • Komplex rendszereknél lehetséges, hogy 2+ konzultáció szükséges
  • Minden, szerződésbe nem foglalt alkalom
Az oldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek, pontos ajánlatért keress minket az elérhetőségeinken. Áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák, az árváltozás jogát fenntartjuk.
Tudj meg többet rólunk
Tanácsadás, konzultáció 30%