Menü Bezárás

M365 Bevezetési Akció

Ingyenes bevezetés + első hónap ingyen!

Saját domaines céges emailezés (info@cegem.hu)?
Online konferencia rendszer akár 300 főig?
Home Office-ra felkészített csoportmunka felület, akár óriás fájlok megosztásával?

Igen, mindez egy előfizetésen belül, akár magánvállalkozók számára is elérhető, havi bérleti konstrukcióban.

Most az első 20 új megrendelőnknek az első hónapot ajándékba adjuk és a bevezetést is ingyenesen elvégezzük (Részletek lejjebb)

Ha kifejezetten a Teams érdekel, akkor is jó helyen jársz, lépj velünk kapcsolatba!

Felhívnál minket? Itt megteheted: +36202557421

A Teams hozott el hozzánk? Nézd meg az Ajándékod!

A “nemzetközi helyzet fokozódik” ugye, így szeretnénk azonnal segíteni mi is egy kicsit! A jobb oldali gombra kattintva eléred a Teams csatlakozási segédletünket, amelyben hasznos információk vannak arról, hogy egy nekünk, vagy általunk küldött Teams értekezlethez miként tud a hallgatóság egyszerűen csatlakozni.

Nincs csapda, nem kérünk email címét, cégnevet, vagy vérmintát 🙂 Nem vagyunk marketingesek, (szerintem ez látszik is), de többek között a Teams-hez értünk és számtalan bevezetést végigcsinálva elmondhatjuk, hogy a csatlakozási segédletünk többek boldogulását segítette már, ezzel szeretnénk kedveskedni.

Ilyen és hasonló segédleteket, vagy személyes bemutatókat, videókat is kérhetsz tőlünk, hogy sikeresen tudjátok a Teams, vagy akár a OneDrive-ot használni (a segédletet ezáltal osztom meg).

(A gombra kattintva közvetlenül éred el a Onedrive-on megosztott PDF-ünket)

Mi lehet a Tiéd?

Levelezés

Minden igényt kielégítő, 50+50 GB-os postaládák, naptárral, csoportcímekkel, tárgyaló és eszközfoglalással együtt, PC-n, latpopon, MAC-en és telefonon egyaránt. Ami a legjobb, hogy csak a munkatársak postafiókjáért kell havidíjat fizetni, a többi, felsorolt funkció havidíjmentes. A OneDrive segítségével a nagyméretű fájlküldés sem fog gondot okozni, akár 15 GB-os, vagy nagyobb fájlmérettel is megbírkózik a rendszer.

Videokonferencia és kommunikációs felület

A Home Office talán még sosem volt aktuálisabb téma, a Microsoft Teams segítségével könnyedén tarthatjuk a kapcsolatot chat, hanghívás, vagy videokonferencia formájában akár a nappalinkból. Az sem okoz gondot, ha a körülmények nem ideálisak, a zajkioltás és a háttéreffektusoknak köszönhetően sem a szomszédban zajló felújítás, sem a környezet rendezetlensége nem okoz majd gondot.

Csoportmunka, fájltárhely

Kevesen tudják, de a Microsoft Teams a chat és videokonferencia mellett külön felületet biztosít üzletágunk, vagy teljes cégünk csoportjainak kommunikációjára, ahol tematizált csoportokban hírfolyamok, dokumentumtárak, feladatkezelés (Planner), szavazás és beosztáskészítő-engedélyeztetési rendszer (Shifts) mellett sok száz egyéb funkcióval bővíthetjük eszköztárunkat.

Extrák

A teljesség igénye nélkül, továbbra is egy havidíjért cserébe építhetünk céges intranetet (Sharepoint), kérdőív- és tesztkészítő megoldást (Forms), foglalási rendszert (Bookings) használhatunk, online történetmesélőben készített, dinamikus előadásokat tarthatunk (Sway), de ha maradnánk a klasszikusoknál, a csomag részeként akár a teljes, telepített Office csomag is a birtokunkba kerülhet, amit akár 5 gépünkre is telepíthetünk.

Biztonság

A funkciókon túl a Microsoft kifejezetten nagy hangsúlyt fektet adataink biztonságára és védelmére, számtalan minősítést elsőként szerzett meg az Adatközpont szolgáltatók közül. A tárhelyek és adatok kártevővédelemmel, beépített spamszűréssel és titkosítással vannak ellátva, akkor is, mikor az adatok éppen úton vannak. Az elengedhetetlen GDPR megfelelésnek a Microsoft adatközpontjai maradéktalanul megfelelnek, az adatok az EU-t nem hagyják el.

Segítség

Az eddig felsorolt rengeteg funkció beállításán túl is számíthatsz ránk. Hisszük, hogy nem ér véget a munka, mikor egy rendszert működőképessé tesszük, a cég hétköznapjaiba integráláshoz fontosnak tartjuk, hogy amire szükség van, annak a használatát is megmutassuk, sőt, itt vagyunk, hogy mevitassuk, közösen kitaláljuk, hogy a Te cégedben ez miként tud működni, minket nem csak technikai információkért érdemes megkeresni.

Miért mi?

Mert velünk lehet beszélni és van is miről!
Munkatársaink “évtizedek óta” (25 éve) foglalkoznak Microsoft termékek értékesítésével,licencelésével, a Microsoft 365 (Ex O365 és Ex BPOS) megjelenése óta pedig annak technikai, gyakorlati használatával, bevezetésével is. Kiemelt (Silver) Microsoft partnerként több ügyfelünk bizalmát élvezzük és ami még fontosabb, folyamatosan tartva a kapcsolatot velük, rengeteg példát láttunk és feladatot oldottunk már meg közösen, amiből új ügyfeleink is profitálnak, hiszen ezáltal “egyre töb viccet ismerünk” és igen, egyre több buktatót is felfedezünk.
Jártasságunk az informatikában folyamatosan fejlesztjük, de ez nem fertőzte meg beszédközpontunkat, kórosan ügyelünk az érthetőségre, fontos, hogy egy nyelvet beszéljünk és értsd mi történik 🙂

Mennyi az annyi?

A bevezetésen és ingyenes egy hónapon túl az alábbi csomagok árát is kicsit megfaragtuk.
(Az EUR-s díjat tudjuk garantálni, de nyugalom, Forintban számlázunk)

Vállalati Alap

100 EUR
/hó/db
  • Online csomag, telepíthető Office csomag nélkül
  • 50+50 GB Postaláda
  • Teljes Teams hozzáférés (chat, csoportok, videokonferencia)
  • 1 TB Onedrive for Business tárhely
  • +10 GB a cégenkénti, közös 1TB tárhelyhez (OneDrive-on, postaládán felül)
  • Adatbiztonság és védelem
  •  Forms, Sway, Sharepoint, Shifts, Planner hozzáférés

Vállalati Standard

100 EUR
/hó/db
  • Online csomag, telepíthető Office csomaggal
  • Minden, ami a Vállalati Alapban elérhető és
  • 5 PC-re/MAC-re telepíthető Office csomag
  • 5 tabletre/iPadre telepíthető Office csomag
  • 5 telefonra telepíthető Office csomag
  • Office: Outlook, Word, Excel, Powerpoint, OneNote, Access (csak PC-re), Publisher (csak PC-re)
  • Bookings

Vállalati Prémium

100 EUR
/hó/db
  • Online csomag, telepíthető Office csomaggal és extra szabályzási, felügyeleti funkciókkal
  • Minden, ami a Vállalati Standard-ben elérhető és
  • Dokumentum biztonsági címkézés és házirendek
  • Eszközmenedzsment, frissítéskezelés
  • Speciális védelem a komplex informatikai támadások ellen
  • Részletesen testreszabható, feltételhez kötött hozzáférés szabályzás
  • Windows 7, 8.1 Pro-ról Windows 10-re való frissítési jog

Kérdések-Válaszok

A fenti csomagárak, vagy ha egyéb csomagra van szükség, azok árán felül nem kötelező bármi egyéb térítést fizetni felénk. Pl. egy 10 fős cég havi költsége, ha mindenkinek Vállalati Alap előfizetése van 40 EUR+ÁFA/hó.

A licencdíjban benne van maguk, a szolgáltatások működési díja és az alapvető támogatásunk, ami kizárólag a szolgáltatás elérésének biztosítására vonatkozik. Ha bármelyik szolgáltatással licencek elérhetőségéből adódó fennakadás volna, kötelesek vagyunk eljárni és intézkedni. Ezen kötelességünk nem terjed ki a felhasználásból, telepítésből, internetkapcsolatból eredő hibákra. Ha szükség van ránk, természetesen lehetőség van eseti, vagy havidíjas megállapodást kötni velünk, ahol ezen jogkörök is feladatunkká válhatnak.

Igen, gond nélkül, hiszen könnyen elképzelhető, hogy a cég fele már rendelkezik egyéb forrásokból szerzett, például dobozos Office-szal, így nekik elegendő a Vállalati Alap csomag, míg a többiek a telepíthető Office-t is tartalmazó Vállalati Standard lesz a megfelelő. (A korábban szerzett Office 2016 és 2019-es verziók képesek jól együttműködni az M365 online szolgáltatásaival, régebbiek esetén javasolt a csere)

Ilyen csomag is van, Microsoft 365 Üzleti Alkalmazások néven. Ebben kizárólag telepíthető Office és OneDrive for Business tárhely van, semmi egyéb, a havidíja 8,4 EUR+ÁFA/hó/db. Azért nem szerepeltetjük külön, mert az M365 igazi ereje az egyéb szolgáltatások, mint például a postafiók és a Teams által tudnak megmutatkozni és a cég hasznára lenni. Ezen csomagokon felül még több tucat variáció elérhető, örömmel megosztjuk a részleteket, ha feleszed velünk a kapcsolatot.

Rengeteg előre kialakított csomag érhető el, ezek mentén van lehetőségünk az igényeknek legmegfelelőbbet kiválasztani. Ha kizárólag postafiókra van szükség, van olyan opció is. Ha az 1TB nem elegendő, lehetőség van bővíteni. Ha 300 főnél nagyobb konferencia megtartására van szükség, olyan csomag is van. Keress minket bátran, segítünk kiválasztani a megfelelő csomagot/csomagokat.

A legtöbb informatikai cég addig érzi magáénak a feladatokat, míg a rendszer működőképessé nem válik. Nálunk ez pont a munka felét jelenti, ugyanis ekkor még Céged számára haszontalan a programok rengetege. Együttműködve, ezen programokat megoldásokká, a napi ügymenetet hatékonyabbá tevő eszközökké változtatjuk. Megmutatjuk, elmagyarázzuk a működését annyira, hogy gördülékenyen használni tudjátok. Nem bonyolult a folyamat, elkezdünk arról beszélgetni, hogy miként működtök és ehhez kapcsolódóan megmutatjuk azokat a funkciókat, amik témába vágnak. Amikor megbeszéltük, hogy mire lesz szükség, egyeztetjük, hogy kinek lesz szüksége használati bemutatóra, hogy a cég minden dolgozója tudja ‘hova kell kattintani’. Ezek után pedig szintén nem tűnünk el, maradunk a háttérben, hogy mindig legyen kitől érdeklődni, ha bármi kérdés felmerülne.

Segítünk eligazodni!

Az eddig olvasottak, ha felkeltették a figyelmed, vedd fel velünk a kapcsolatot! 

Bejelölheted, hogy emailen, vagy telefonon kérsz tőlünk megkeresést, SŐT akár már kérdést is tehetsz fel, csak kattints a gombra és töltsd ki rövid űrlapunkat.

(Az űrlap Microsoft Forms-ban készült, így a forms.office.com oldalra fogunk átirányítani. Ilyet, vagy még jobbat, Te is tudsz majd könnyedén publikálni 🙂 )

Bevezetési akciónk részletei

Akciónk elsődleges célközönsége magyar KKV-k, magánvállalkozók, akik szeretnék a Microsoft 365 rendszerét bevezetni, használatba venni, így a részleteket is ennek fényében alkottuk meg. 

Az akció minden olyan új ügyfelünkre vonatkozik, akinek még nincs Microsoft 365 előfizetése, maximum 25 fős cégméretig. Minimum létszám követelmény nincs, így magánvállalkozók, KATA-sok megkeresését is örömmel várjuk, az akcióban részt vehetnek. 25 főnél nagyobb cégek és meglévő Microsoft 365 előfizetéssel rendelkezők is keressenek bátran minket, egyedi ajánlatunkba igyekszünk az akció legalább egy részét beépíteni.

Ingyenes bevezetés alatt 4 órányi, általunk végzett, távoli (online) munkát értünk, tapasztalataink alapján egy kisebb magyar vállalkozás esetén ebbe az alábbiak férhetnek bele: Környezet létrehozás, domain (cégem.hu) átirányítás, postafiókok, Teams és egyéb hozzáférések, csoport címek elkészítése, konzultáció és levelek költöztetése. Ennél több és kevesebb is része lehet a 4 órának, egy-két részlet megismerése után pontosan meg tudjuk mondani, hogy mi várható. Ami munka a 4 órán felül általunk elvégzésre kerül, az díjköteles, aminek pontos részleteit előre leeegyeztetjük, nincs rejtett költség. 

Az egy hónapos ingyenes időszak a környezet létrehozásának pillanatától számolandó, onnantól 30 napig a licencek ingyenesen rendelkezésre állnak, csak ennek lejárta után díjköteles a licencek általunk történő szolgáltatása.

Akciónk 2021. május 31-ig beérkezett megkeresésekre vonatkozik! A megkeresés formája, jelen weboldalról elérhető jelentkezési Űrlap kitöltéseHa idáig eljutottál, igazán kitartó vagy! Kérjük, ha jelentkezel, akkor írd be az űrlapon a megjegyzésbe, hogy ‘vörösboros marhapörkölt’ a meglepetésért cserébe.

A tájékoztatás nem teljeskörű, így is sokáig tartottunk fel, bővebb információért vedd fel velünk a kapcsolatot!

Az oldalon szereplő áraink az ÁFA-t nem tartalmazzák, hivatalos ajánlatnak nem tekinthetők, az akció az első 20 új ügyfélig, vagy az akció időtartamáig 2021.03.02 – 2021. május 31-ig tart.